• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک

امتیاز 0 از 5

قیمت محصول: تومان ۱۱,۰۰۰,۰۰۰

معرفی کوتاه

باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک

مزایا باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک

– باطری قابل شارژ

– قابلیت نصب نمایشگر

– قابلیت نصب نمایشگر بی سیم

– قابلیت نصب چرخ

– قابلیت نصب نمایشگر ماشین حسابدار

باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک چیست؟

باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک دستگاهی است که قادر است توزین بار تا 350 کیلوگرم را انجام می دهد. باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک در کارگاه ها و کارخانه ها به کار گرفته می شود. باسکول 350 کیلو گرم الکترونیک نیکو، یکی از باسکول های الکترونیک باکیفیت در بازار می باشد. در واقع باسکول 350 کیلو گرم الکترونیک نیکو حداکثر 350 و حداقل 7/5 کیلوگرم  بار را توزین می نماید. دقت باسکول نیکو 20/50/100 گرم است. به دلیل داشتن نرده در این نوع باسکول از آن برای توزین بار های بزرگ تر مانند دام نیز استفاده می شود.

ابعاد سینی باسکول 350 کیلویی نیکو  برابر با 55×70 سانتیمتر است. منبع تغذیه باسکول نیکو برق شهری است که برای شارژ باتری هم می توان از آن استفاده کرد تا در زمان های اختلال در شبکه برق شهری باسکول بدون وقفه به کار خود ادامه دهد. دمای عملکرد باسکول دیجیتال نیکو مانند تمام مدل های مشابه آن 10- تا 40 درجه سانتیگراد است که مناسب برای اقصی نقاط کشور می باشد.

خرید باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک نیکو

باسکول 350 کیلویی الکترونیک نیکو در دسته باسکول های ثابت، گارددار، و با نمایشگر LCD قرار دارد. باسکول 350 کیلویی نیکو مانند دیگر محصولات تولیدی نیکو از تنوع و دقت و کارایی بالایی برخوردار است.

اگر در نگهداری باسکول نیکو مراقبت هایی همچون استفاده از پریز مستقل با سیم ارت مطمئن برای منبع تغذیه باسکول و اطمینان از تراز بودن محل نصب و یا خودداری از قرار دادن باسکول در مجاورت ماشین آلاتی که با برق صنعتی فشار قوی کار می کنند و چندین مورد این چنینی دیگر انجام شود، سبب افزایش طول عمر باسکول نیکو می شود.

قیمت خرید باسکول نیکو با توجه به ساختار با کیفیت و گارانتی یک ساله قطعات و خدمات پس از فروش طولانی مدت آن, اعتماد و اطمینان مشتریان را از خرید باسکول صنعتی نیکو برانگیخته است.

باسکول 350 کیلویی الکترونیک نیکو قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد. این محصول در فروشگاه ایران باسکول به صورت آنلاین و 24 ساعته به فروش می رسد.

باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک

دقت باسکول 350 کیلویی الکترونیک نیکو

دقت باسکول 350 کیلویی الکترونیک نیکو همانطور که گفتیم 20/50/100 گرم است. اما این دقت به چه معناست؟ در صنعت باسکول سازی زینه به معنای میزان درجه دقت باسکول در زمان توزین و وزن گیری انواع ماشین می باشد. در انواع باسکول لودسل یا حسگر انتخابی نقش مهمی در تعیین دقت انواع باسکول داشته و میزان دقت و زینه در باسکول ها باید طبق قوانین اداره استاندارد باشد.
طبق قوانین سازمان اداره استاندارد ایران انواع باسکول در تناژهای مختلف باید از نظر دقت تست شده و مورد تایید این سازمان قرار گیرد، در این صورت با صدور مجوز میتوانند باسکول داران به فعالیت خود ادامه دهند. زینه در انواع باسکول جاده ای ۵۰ و ۶۰ تن ۱۰ کیلوگرم ، در باسکول های ۸، ۲۰، ۳۰ تن ۵ کیلوگرم می باشد. تعیین میزان دقت و زینه در انواع باسکول به لودسل انتخابی و استفاده شده آن دارد.

باسکول علارغم داشتن ظاهری سخت و محکم دارای حساسیتی بالا در برابر عوامل مختلف مؤثر در قطعات و ابزار اندازه گیری است ، در نتیجه در طراحی و ساخت دستگاه دقت و استاندارد های لازم رعایت گردد ، استفاده از اجناس مرغوب و قطعات دقیق در قسمت اندازه گیری ، حفظ کالیبراسیون و دقت در طی زمان و در برابر عوامل مختلف ، اهمیت به سزایی دارد

باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک

در صورتی که قصد سفارش باسکول با بدنه استیل مقاوم در برابر اسید را دارید،به علت تفاوت قیمت با ما تماس بگیرید.

بررسی تخصصی و اجمالی باسکول 350 کیلوگرم الکترونیک

  • باسکول 350 کیلو گرم الکترونیک نیکو
  • حداکثر وزن 350 کیلو گرم
  • حداقل وزن 7/5 کیلوگرم
  • دقت 20/50/100 گرم
  • نرده دار
  • پایه دار
  • نمایشگر Led/Lcd
  • باطری قابل شارژ
  • قابلیت نصب نمایشگر
  • قابلیت نصب نمایشگر بی سیم
  • قابلیت نصب چرخ
  • قابلیت نصب نمایشگر ماشین حسابدار
  • برق شهری از_10 درجه  تا 40 درجه سانتی گراد
  • ابعاد کفه 55*70 سانتیمتر

 

مشخصات

ابعاد 70 × 55 متر
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

برچسب: , , , , , , ,

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…