• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

باسکول 550 استیل الکترونیک

امتیاز 0 از 5

قیمت محصول: تومان ۱۱,۷۰۰,۰۰۰

معرفی کوتاه

باسکول 550 استیل الکترونیک

مزایا باسکول 550 استیل الکترونیک

– باطری قابل شارژ
– نرده دار
– قابلیت نصب نمایشگر پرینتر دار
– قابلیت نصب نمایشگر بی سیم
– قابلیت نصب چرخ

مشخصات باسکول 550 استیل الکترونیک

حداکثر وزن 550 کیلو گرم

حداقل وزن 12/5 کیلو گرم

دقت 100 گرم

نمایشگر Lcd/Led

ابعاد صفحه 80×70

پایه دار

باطری قابل شارژ

نرده دار

قابلیت نصب نمایشگر پرینتر دار

قابلیت نصب نمایشگر بی سیم

قابلیت نصب چرخ

برق شهری 220 ولت/60 هرتز

دمای عملکرد از _10 تا 40 درجه سانتی گراد

قابلیت نصب نمایشگر ماشین حسابدار

قابلیت نصب نمایشگر دو طرفه

باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو

باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو یکی از باسکول های پرفروش در بین باسکول های 550 کیلوگرمی می باشد. باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو دارای بیشینه توزین 550 کیلوگرم و کمینه توزین 12/5 کیلوگرم با حساسیت 100 گرم است.

ابعاد سینی استیل به مساحت 70×75 سانتیمتر و طول و عرض و ارتفاع باسکول نیکو به ترتیب 105×75×70 سانتیمتر است، اندازه نه چندان بزرگ این محصول سبب می شود تا فضای زیادی را به خود اختصاص ندهد.

برای وضوح دید کاربر در تولید صفحه نمایش باسکول استیل نیکو از فناوری LED و LCD استفاده شده است. باطری این محصول قابلیت شارژ دارد و به راحتی می توان در زمان فقدان برق شهری از آن استفاده کرد.

باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو به شکل نرده دار طراحی شده و ظاهر مناسب و میان رده ای را در مقایسه با دیگر محصولات مشابه به خود اختصاص داده است.

نرده، نگهدارنده ای برای اقلام سنجشی محسوب می شود هم چنین این محصول قیمت مناسبی در مقایسه با محصولات هم رده خود دارد. باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو به شکل پایه دار طراحی شده است، البته کاربر می تواند باسکول را چرخ دار کند و قابلیت نصب آن وجود دارد.

منبع تغذیه باسکول 550 کیلوگرمی برق 220 ولت شهری و دمای محیط برای نگهداری و عملکرد بهتر بین 10 تا 40 درجه سانتی گراد است، محصولات باسکول نیکو هم راستا با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده است. بدنه استیل این باسکول در برابر رطوبت و مواد شوینده شیمیایی مقاوم بوده و قابل شستشو است.

 

باسکول 550 استیل الکترونیک
باسکول 550 استیل الکترونیک

در صورتی که قصد سفارش باسکول با بدنه استیل مقاوم در برابر اسید را دارید،به علت تفاوت قیمت با ما تماس بگیرید.

باسکول استیل الکترونیک

باسکول استیل الکترونیک به دستگاهی اطلاق می گردد که دارای کفه ی توزین با ابعاد بزرگ به همراه نمایشگر باسکول دیجیتالی می باشد که جهت استفاده در کارخانه ها و فروشگاه هایی می باشد که دارای مواد حجیم با وزن بالا هستند که با ترازو دیجیتال امکان توزین وجود ندارد و نیاز به استفاده از باسکول فروشگاهی یا باسکول صنعتی می باشد تا کالا و مواد را به راحتی بتوان توزین نمود.

باسکول الکترونیک دارای بدنه ی استیل و مقاوم در برابر رطوبت و محیط خیس است و در صنایع شیلات و فروشگاه هایی که در محیط خیس با باسکول توزین می نماید این دستگاه ی انتخاب مناسبی خواهد بود.

خرید باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو

خرید باسکول به دلیل تخصصی بودن و از سویی نیز تنوع بالا در محصولات کار ساده ای نیست و نیاز به راهنمایی و استفاده از تجربه ی کارشناسان صنعت باسکول دارد. باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو  یک انتخاب هوشمندانه از سوی کارشناسان است. به دلیل مزایای بیشمار این محصول در بین صنایع مختلف بسیار پرزرفدار است.

به دلیل بدنه استیل این محصول و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و مواد شوینده این محصول در صنایع غدایی مخصوصا صنایع شیلاتی زرفدار بسیاری دارد. در کنار داشتن قیمت مناسب، کارایی و کیفیت، نشان دادن دقیق وزن، سرعت ثابت شدن وزن، قدرت و مقاومت باسکول، و بسیاری دیگر از موارد بسیار مهم است که تمامی این خصوصیات را باسکول نیکو دارد.

برای خرید باسکول 550 استیل الکترونیک نیکو  شما می توانید به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره دریافت  کرده سپس نسبت به خریدی مطمئن و آنلاین از طریق وب سایت رسمی ایران باسکول اقدام نمایید.

مشخصات

ابعاد 75 × 75 متر
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

برچسب: , , , , ,