• ارسال
  • خبر بده
  • مقایسه
  • تغییرات

باسکول آویز پند 1 تن مدل PT3000

جهت خرید تماس بگیرید :09221101205

امتیاز 0 از 5

قیمت محصول: تومان ۰

باسکول آویز1تن

باسکول آویز پند 1 تن مدل PT3000 جزو باسکول های ساده پند است.

در واقع شرکت صنایع پند خواسته است تا با حذف تعدادی از قابلیت های مدل PT4000، این مدل را با قیمت ارزانتر در اختیار متقاضیان قرار دهد. باسکول دیجیتال پند در دسته باسکول جرثقیلی یا سقفی قرار می گیرد که اغلب از آن با نام باسکول آویز یاد می شود. این دسته از باسکول  ها برای وزن کردن اجناس و اقلام بزرگ با اندازه های نامتعارف پیشنهاد می شود.

چیزی مانند تیرآهن های بزرگ را تنها می توان به وسیله باسکول جرثقیلی وزن کرد. باسکول آویز پند 1 تن مدل PT3000 با ظرفیت توزین 1000 کیلوگرم و دقت 500 گرم، می تواند در کارگاه های صنعتی کوچک به کار گرفته شود. این باسکول صنعتی از بدنه ای فولادی ساخته شده است و استحکام بسیاری دارد. نمایشگر آن LED است و بر روی بدنه باسکول تعبیه شده است.

اعداد به درشتی و با وضوح کامل نمایش داده می شود. در باسکول آویز مدل PT3000 خبری از امکاناتی چون چاپگر داخلی و امکان اتصال به کامپیوتر نیست و تنها وزن کردن به آن محول شده است.

باسکول آویز پند 1 تن مدل PT3000 با 14 ماه ضمانت راهی بازار شده است. به دلیل کیفیت و دقتی که از باسکول صنعتی پند سراغ می رود، در چشم خریداران از اعتبار بالایی برخوردار است و همین امر سبب اقبال بسیار از باسکول پند شده است.

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

برچسب: ,